zondag 30 maart 2014

Tasjes

Laatst blogde Janet opnieuw over de leuke gehaakte beursjes. Vorige keer vond ik ze ook al zo leuk, maar het was er niet van gekomen om ze te maken. Nu wel gedaan! En het is verslavend!!


De eerste maakte ik net zoals het patroontje in grijs met een leuk kleurtje, maar daarna ben ik andere kleurtjes bij elkaar gaan zoeken. Het werd een Hollandse variant en eentje in lief rood-roze- mint.

Terwijl ik er lekker mee bezig was, kwam één van mijn schoondochters met een leuk idee. Waarom ik ze niet wat groter maakte, zodat het als make-up of toilettasje gebruikt kon worden. Wat een super idee!! Dat heb ik meteen ook uitgevoerd. 


De toilettasjes heb ik versierd met een bloemetje op de voorkant en aan de rits. 

Er gaan zeker meer tasjes volgen!! 

Ik ben uitgenodigd voor een Crea-fair in Delfzijl op 31 mei a.s. en binnenkort is er ook een soort braderie bij ons in de straat  op 17 mei a.s. Dan moeten er toch weer wat leuke nieuwe dingen komen. Altijd leuk!





5 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt super leuk! Ik denk dat je zo van je voorraad af bent :-)
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt wel heel leuk en vrolijk van kleur! Goed gezien om er ook wat grotere te maken, die ga je zo verkopen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cute ! All of them !!!
    Have a nice wek !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Son hermosos tus trabajos!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oo...die zijn hartstikke leuk zeg! Lijkt me een leuk projectje om te doen (tussen mijn verslaving van dit moment, het sjaals/doeken haken, door...hihihi) ...gaat zeker op het "watiknogwildoenlijstje*!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!