zondag 5 januari 2014

Kerstvakantie voorbij ...

Als eerste voor iedereen een heel fijn, gelukkig, gezond en bovenal creatief 2014!!

De kerstvakantie zit er helaas weer op. Lekker anderhalve week vrij geweest. Niets moeten, lekker frutselen als ik daar zin in had. Maar ja, morgen begint het gewone leven weer. De kinderen weer naar school, man weer  aan het werk en zelf ook weer aan de slag. Ach, het gewone leven is ook weer mooi! We mogen blij zijn dat we beiden naar het werk kunnen en mogen! Niet vanzelfsprekend ...

Ik maakte wat kleine dingetjes, in brocante sfeer.






Leuke snelle kadootjes voor in mijn webshop. In deze sfeer wil ik ook een beetje verder gaan voor mijn webshop. 
Mijn aktie voor Giro 555 die ik half november ben begonnen heeft 240 euro opgeleverd! Super, hè? Nu ga ik verder voor de Voedselbank bij ons in de buurt. Vanaf 1 januari gaat daar 50% van de opbrengst van www.the-littlethings.nl heen.
En zo ziet mijn etalage er nu uit.



Ook maakte ik nog een colsjaal, volgens het boomslang patroon (klik). Hij was verkocht voordat ik hem in mijn webshop kon zetten ...


Verder heb ik nog een leuke opdracht gekregen van een webshop met brocante meubels en accessoires (klik) om een aantal babymutsjes, slofjes en hartjes zoals hierboven te maken. 

Zo blijven we fijn bezig! 


6 opmerkingen:

  1. Voor jou en je gezin ook de beste wensen voor 2014!
    Leuke, fijne creaties heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook een heel goed 2014! Wat een lieve spulletjes, ik kan mij voorstellen dat dat goed verkoopt!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jou ook een goed, gezond en vooral creatief 2014 toe!
    Leuke dingen heb je weer gemaakt!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De beste wensen meis en op naar een super 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingen heb je gemaakt! Ik houd zelf niet van brocante maar het is wel leuk om het bij een ander te zien. Gave colsjaal. Dat vind ik wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke sfeer, met die gehaakte dingetjes!
    Wees welkom om weer iets te komen showen op ikblogjijblogt, dat kan tot en met vrijdag aanstaande!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!