woensdag 22 januari 2014

Handenwarmertjes

Op de site van Breien en Beppen zag ik deze handenwarmertjes staan. Ook al wordt het dan nog steeds niet erg koud, ik heb er toch een aantal gemaakt.



En wat is het leuk om ze te maken!

Na een paar uurtjes had ik zomaar een heel bakje vol.



















Twee setjes heb ik intussen kado gegeven. Van één kreeg ik al snel een reactie dat ze ze had gebruikt. Niet om de handen te warmen of een kneuzing te koelen. Maar ze had ze warm gemaakt en gebruikt voor haar zere schouder. Het voelde 'hartverwarmend' zei ze. Leuk zo'n reactie!

Verder laat ik jullie vol trots mijn nieuwe logo zien van mijn webshop. Mijn tweede zoon heeft het logo gemaakt. Ik ben er super blij mee!



4 opmerkingen:

  1. Oh, dat zijn zeker hartverwarmertjes! Leuk!
    Het logo is heel mooi geworden. Is het je zoons werk/studie, of doet hij zoiets op gevoel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is het werk van mijn zoon, dwz het heeft er mee te maken...

      Verwijderen
  2. Mooi zeg! Ook leuk om cadeau te doen! Welke vulling stop je daar dan in?!
    Kom elke maandag weer een creatie linken op ikblogjijblogt, wie weet zet ik je extra in de kijker!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!