woensdag 20 november 2013

Hij is er!

Hij is er, het mooie blad In haken op de winter!!

En hij is mooi!! Mijn handen jeuken bij het zien van zoveel leuke patroontjes!


Er staat zoveel in, ook leuke artikeltjes. En alles op mooi dik glanzend papier. Een mooi blad om te bewaren en heerlijk zo af en toe eens te bekijken! Het blad is te bestellen, kijk maar op: In Haken

En ik sta er zelf ook in! Best stiekem een heel beetje trots!



En het kleine meisje rechts onderaan op de foto, dat ben ik zelf. Op ongeveer 4-jarige leeftijd leerde ik al breien van mijn grote zus!

Afgelopen weekend heb ik iets gemaakt waarvan ook het patroontje in dit blad staat. 



Het patroontje stond ook op het blog van In Haken.





7 opmerkingen:

  1. Ja, geweldig ! Ik hem hem vandaag ook ontvangen!
    En ben net zoals jij best trots dat ik er ook in sta!
    Mooi blad en ga er zeker mee aan de slag!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar mag je zeker trots op zijn!! Leuk die sterren op die potjes:)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg, lijkt me een heerlijk blad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk om het magazine voorbij te zien komen, dank je voor al je complimenten, fijn om te horen.

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap en leuk, fijn voor je.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem23/11/13

    Heel leuk. En dat jij nou in dit blad staat. Dat maakt het speciaal voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er nog op aan het wachten, vol ongeduld en ik zie dat ik langs jou sta, tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!