maandag 18 november 2013

Aktie voor de Filipijnen

Bij velen is het wel bekend dat ik via mijn webshop (klik) mijn maaksels verkoop. Dat gaat altijd voor een deel naar een goed doel.


Normaal maak ik niet zo duidelijk reclame op mijn blog, omdat ik vind dat het blog niet commercieel hoeft te zijn, maar meer om te laten zien wat ik maak en anderen te inspireren. Maar nu maak ik toch een uitzondering ...

Ik heb mijn goede doel aangepast. Van de opbrengst van mijn webshop gaat tot en met 31 december a.s. 75% naar giro 555.

Hieronder een paar collages van al mijn 'produkten'.








Ik ben ook te vinden op facebook. leuk als je me liked!


3 opmerkingen:

  1. Wat een goed initiatief! Hopelijk gaat de verkoop als een speer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je dat doet!!!!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn van je dat een deel naar het goede doel gaat! Hopelijk verkoop je veel, er staan in elk geval veel mooie dingen in je winkeltje!
    Grtjes,rita;

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!