maandag 4 maart 2013

Nieuwe schoenen

Het meest populaire artikel in mijn webshop zijn zonder twijfel de Baby All Stars. Ik heb al vele exemplaren gemaakt. Om eerlijk te zijn: ik ben de tel kwijt ...

Een hele leuke reactie was een mail van een klant met deze foto met de titel: nieuwe schoenen...


Is het niet lief, die ienieminie-voetjes in de kleinste All Stars en toch nog op de groei ...


Hieronder een paar foto's van diverse paren die ik al gemaakt heb:







 En dit is een zelfverzonnen variant. Met een leuke bloem er op in plaats van de All Stars ster.










Ik heb nog meer variatie-ideetjes, maar die moet ik nog uitwerken.

En wat ook heel leuk is, is dat ik nu bezig ben met een paar dat verzonden zal worden naar Engeland!

5 opmerkingen:

  1. Ze zijn erg leuk en ik vind het knap dat je daar zin in hebt in dat soort van 'produktiewerk',zou absoluut niets voor mij zijn,mij vragen ze ook wel eens als ze iets zien wat ik heb gemaakt of ik dat voor hen ook wil maken,maar als ik alleen maar dezelfde dingen achter elkaar haak zal het me gauw gaan vervelen,ik wil gewoon haken wat ik zelf op dat moment wil en voor wie ik wil en niet op bestelling onder een tijdsdruk,ha,ha....vind het knap van diegene die dat wel kunnen,want je kan toch ook maar beperkt wat ervoor vragen,ga je ECHT alles tellen,uren,etc. vinden ze het vaak in een keer een stuk minder leuk en aantrekkelijk is mijn ervaring,mensen die zelf niet haken/freubelen hebben vaak geen flauw benul van wat de materialen kosten en de tijd die er in gaat zitten en denken dan vaak 'dat doet ze wel even voor mij'Dus mocht ik ooit met het haken voor mezelf of dat wat ik kado wil doen aan anderen verzadigd zijn dan haak ik nog steeds wat ik zelf leuk vind en ga dat dan maar verkopen,ha,ha...al is het dan maar om je hobby wat te kunnen bekostigen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Yvonne.
    Ze zijn ook verschrikkelijk leuk! Maar leuke reactie doet een mens goed.
    En als ze ook nog een foto mee sturen....En een bestelling in het buitenland, erg leuk.
    Succes en hartelijke groeten Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a lovely collection !!!
    Have a nice day !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn erg leuk ben ooit met een begonnen heb het zooltje af , maar geen baby s in de buurt dus ..... leuk dat er in engeland ook vraag naar is. succes
    een lente groet van PAULIEN

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De schoentjes zijn allemaal even leuk en vrolijk. Die gaan vast en zeker succes hebben, ook in Engeland daar ben ik zeker van!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!