donderdag 28 februari 2013

Kijk nou eens wat lief!

Gisteren kwam ik op Pinterest (klik) een heel lief hartje tegen. Ik stuurde de pin naar mijn zus, want ik kan niet machineborduren en zij wel.

Ze is vandaag meteen met het ideetje bezig gegaan. Kijk maar eens:



En wat ook heel lief is, is dat ze deze hartjes beschikbaar heeft geesteld voor mijn webshop en ze verkocht mogen worden voor het goede doel.

De prijs van deze hartjes is € 4,95 per stuk.

Mijn zus wil ze ook op bestelling maken, maar dan kunnen er wat detailverschillen zijn wat betreft knoopjes en lintjes.

Mijn zus kan machineborduren en maakt hele mooie dingen. Kijk maar eens op haar website: www.itsmine.iland.nl, en ze doet het voor een goed doel!



8 opmerkingen:

  1. Zo'n lieve hartjes Yvonne, je hebt volkomen gelijk! Zou ook op andere manieren voor andere toepassingen kunnen dienen zoals verjaardag of zo...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een schattige hartjes! Heel leuk!
    Wat leief dat je ze ze voor het goede doel mag verkopen, terwijl ze zelf nog meer creëert voor het goede doel.Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad heel lief! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! En een goede samenwerking. Erg lief.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat zijn die prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn hele leuke hartjes om cadeau te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So sweet and cute !
    Have a nice weekend.
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schattig! Ze zijn echt heel mooi met die geborduurde randjes.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    Dank voor je lieve reactie op mijn blogje!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!