donderdag 10 januari 2013

Verrassing en herinnering

Afgelopen maandag had ik een leuke verrassing in de brievenbus. Helaas had ik niet eerder tijd om er over te bloggen.

Onderstaand pakketje ontving ik:


Ik ontving dit pakketje van CREAPLIEN (klik) omdat ik de 10e volger was op haar blog.

Ze heeft een heel leuk blog en kan nog veel volgers gebruiken. Nemen jullie een kijkje? Het is echt de moeite waard.

Verder heb ik van mijzelf niet zo heel veel te laten zien. Ik heb net weer een paar All Stars klaar (prijs € 6,50), dit keer met een bloemetje en een leuk kleurtje, op verzoek van een klant.


De foto is bij lamplicht genomen en is daardoor niet helemaal van goede kwaliteit.

Denken jullie nog aan de GIVE AWAY?? Het kan nog tot en met a.s. zaterdag door een berichtje achter te laten onder dit blog (klik) of onder het berichtje op Facebook (klik).
Zondag ga ik de winnaar kiezen uit het totaal van de reacties van zowel dit blog als facebook.





5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk cadeautje heb je gekregen!
    De allstairs zijn leuk, ik maak ze ook regelmatig als kraamcadeautje en het valt altijd zeer in de smaak.

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertof! ik haakte ook al 1 all Star'ke, heel koddig, hé! Zoals we hier zeggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yvonne, als jij iemand aanprijst ga ik zeker eens een kijkje nemen op de nieuwe blog. Het is voor iedereen fijn om nieuwe leden te winnen, nietwaar? Ook ik ben blij met elke nieuwkomer :)
    Je hebt een heel leuk cadeautje gekregen in elk geval!
    groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute, cute, cute !
    Have a nice weekend.
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks voor de reclame . Ik ben laatst ook begonnen met een all star maar ik vond het zo klein........

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!