zaterdag 19 januari 2013

Gezocht...

Een paar jaar geleden heb ik voor onze jongste zoon een hele leuke trui gemaakt. Het was een succes, maar helaas hij groeit als kool (tja, volgende week wordt hij 11...) en de trui is te klein.



Nu had ik het idee om deze trui nog een keer te maken en dan in de kleuren die door zoonlief zelf worden gekozen. Alleeen ... ik kan nergens meer het patroon vinden ... Ik weet ook niet meer of hij in een breiboek heeft gestaan of een tijdschrift. 

Wie o wie weet waar deze trui in heeft gestaan. 

Dat zoekt wat gemakkelijker tussen mijn grote hoeveelheid boeken of wie heeft het patroon en wil het mij toesturen of mailen?

4 opmerkingen:

  1. Geen idee Yvonne, kan je hier niet mee helpen, sorry.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas ik kan je niet aan het patroon helpen, wel knap dat je at zelf breit, ik ben meer van het haken, maar daar heb je ook genoeg van op je blog, zoals de haaknaalden map, ik ga je volgen en vind het leuk als je ook eens bij mij komt kijken
    fijne zondag Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze komt ven bergere de fance 09/10
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes, daar is het patroon!! Bedankt!!! Superblij!!

      Verwijderen

Leuk als je een reactie geeft!