zondag 13 januari 2013

En de winnaar is ...

In totaal kreeg ik 18 reacties op mijn Give Away. Heel leuk!

Diverse nieuwe volgers op mijn blog en likes op facebook. Hartelijk dank!



Voor de volgers en likers, hartelijk welkom!

En nu de winnaar ...

Ik heb via Random.org een getal gekozen. Helaas lukt het me niet om deze te kopiëren hieronder.

Maar het gekozen getal is 16 en dat is Monique! Ze heeft ook een leuk blog: Moon's droom.

Monique had gereageerd op mijn blog:

Gefeliciteerd met je blogverjaardag!
Ik zou heel graag mee doen jij maakt van die mooie dingen!
Nu maar duimen dat ik een keer de gelukkige mag zijn!
Ik plaats een link op mijn blog.
Groetjes monique


Monique van harte gefelicteerd en neem je contact met me op?
Graag even doorgeven wat je graag wilt hebben uit mijn webshop, dan ga ik het naar je toesturen of voor je maken. De keuze is geheel aan jou!







7 opmerkingen:

  1. Leuk voor de winnares en jij dank je wel voor het organiseren ervan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Monique!
    Yvonne, dank je wel voor de organisatie van deze leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte Monique met deze leuk give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat aan de gelukkige Monique! Alweer iemand blij gemaakt. Bedankt voor de give away Yvonne, ik hoop binnenkort ook eens eentje te organiseren....
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joehoeee!
    Helemaal blij open ik net mijn mail en zie dat ik gewonnen heb. Dit is echt de eerste keer dat ik iets via een give away heb gewonnen. Met een grote smile op mijn gezicht ga ik iets uitzoeken en dat laat ik jullie dan zien op mijn blog! Heel erg bedankt Yvonne!
    We hebben nog kontakt!
    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moon gefeliciteerd met je give away zou ik zeggen!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Monique! Gefeliciteerd meis!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!