woensdag 5 december 2012

Een paar kleinigheidjes

Voor de Sint maakte ik een paar kleine kadootjes. Eentje voor onze jongste en eentje voor de klasgenoot van onze jongste. Beide kadootjes zijn weggegeven, dus kan ik er nu over bloggen.

Voor onze jongste maakte ik een labello-hoesje. Dat moest natuurlijk wel een beetje stoer zijn en al snuffelend op internet kwam op het idee om er Plankton van Spongebob van te maken.


Voor een klasgenootje heb ik een sleutelhanger gemaakt van een shirtje van de plaatselijke voetbalvereniging waar het ventje op zit. Compleet met zijn eigen rugnummer.




En kijk eens, deze staan allemaal klaar (met nog veel meer leuke dingetjes) voor Kerstmarkt in Siddeburen a.s. vrijdag 7 december van 15.00 - 21.00 uur aan de Hoofdweg.


7 opmerkingen:

  1. Wat stoer, al die gympies op een rij! Veel handelssucces!
    Mooie cadeautjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoer zeg, die Allstars op een rijtje, maar ook de sleutelhangetjes, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Letty5/12/12

    Mooi, Yvonne! Wij gaan ons best doen vrijdag en hopen op goed weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Yvonne, heb jij even je best gedaan zeg! Wat een toffe sleutelhangers, vooral dat truitje vind ik een geweldig goed gevonden ideetje :) Ben benieuwd voor je kerstmarkt, maak wat foto's dan zien wij het ook, want je woont een beetje ver denk ik om te komen kijken.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Porte-clés mignons ! Baskets adorables !
    Bonne journée.
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very nice and beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!