woensdag 17 oktober 2012

All Stars en Uggs

Nadat een vriendin een linkje had geplaatst op facebook, kreeg ik opeens heel veel bestellingen voor de baby All Stars. Leuk, want de dochter van die vriendin gaat komende zomer mee met World Servants (klik), het goede doel waar mijn opbrengst van de verkopen heen gaat.

Al met al heb ik nu 9 paar afgerond, heb nog een bestelling staan van 2, en 3 paar staan nog in optie, van die mensen moet ik nog verdere reacties krijgen....

Hieronder een aantal die ik gemaakt heb. Het leuke is de verscheidenheid in kleuren.












Het patroontje heb ik van: http://www.babybladen.nl/zelf-maken-met-marga/stoere-stappertjes

Naar aanleiding van de link op facebook reageerde een nichtje van mij met de vraag: tante maakt u ook Uggs??
Dat was leuk, dat was nieuw.
Een patroontje vond ik op: http://sascha-lovetoknit.blogspot.nl/2012/08/snelste-en-makkelijkste-baby-ugg.html

Dit zijn ze geworden:


Deze zijn nu aan het 'assortiment' toegevoegd en worden nu ook gemaakt met de opbrengst voor World Servants! (€ 4,95).



12 opmerkingen:

  1. Zo zeg, jij hebt het druk! Leuk dat je zoveel bestellingen krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt onwijs leuk meis!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze schattig Yvonne.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Yvonne, leuke all stars heb je gemaakt en de baby uggs heb ik zelf al dikwijls gemaakt ook naar het voorbeeld van "a la sascha". Ik heb je blog bij mijn favorieten gezet. Kijk ook eens op de mijne zou ik zeggen en maak wat reclame voor me zodat ik nog wat leden win. Hier vindt je me: http://all-round-hobbyrita.blogspot.be/. Alvast bedankt! Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die all stars! Ik kwam er niet uit, ik snapte het patroon niet. Wat zijn ze gaaf, de uggs trouwens ook. Over de verpakking vroeg jij. Ik heb een blok dessinpapier gekocht bij Action, toen op maat gesneden en ook de plastic zakjes(voor kaarten)komen van Action. En toen met zelfgemaakte stempels nog iets op gestempeld. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOO ze zijn allemaal om ter schattigst :)

    Hoi Yvonne,
    wat een variëteit op jouw blog !
    Ik heb veel moois zien passeren, ik kom nog terug, tot de volgende keer ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuke schoentjes de eerste.. heeft u daar nog een patroon van? want de link werkt niet meer..

    Gr. Ryanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!